Thursday, November 12

dit wil ik nog doen in november


Ja blablabla time flies enzo. Dat zei ik laatst ook al. Maar het is echt zo.

Het is elf uur 's avonds, woensdag elf november en voor het eerst in mijn hele leven ben ik vergeten dat 't sint maarten was. Niet dat ik iets doe met sint maarten, maar voorheen kreeg ik het nog wel mee ofzo. Of stonden er kindjes voor de deur te bedelen om snoep. Dat was dit jaar niet zo en op de een of andere manier voel ik me nu heel oud. Niet dat ik oud ben, maar dat voelt even zo. 

Maargoed, elf november is bestwel gewoon elf november. Over negentien dagen is het december en dat vind ik eng. En heel leuk want ik hou van kerst en sinterklaas en eten en cadeautjes. Datsoort dingen. Stiekem wil ik best graag óók een beetje een leuke maand van november maken en dus heb ik weer een lijstje gemaakt met dingen die ik deze maand nog wil doen. Oh en ik ga natuurlijk even vertellen of mijn goals van de afgelopen maand een beetje gelukt zijn. (spoiler: nee.)





dit wilde ik doen in oktober


naar het rijksmuseum

HAHA. Grappig. Mezelf naar een museum slepen is dus nét iets moeilijker dan ik dacht dat het zou zijn. Maar ik ga deze maand gewoon wéér een poging wagen. 

james bay live zien

Hier had ik kaartjes voor dus dat was iets minder moeilijk. Het was heel makkelijk zelfs. En het was echt onwijs leuk. ONWIJS LEUK. Zó leuk zelfs dat ik nog iedere dag even naar James' muziek luister en wegdroom bij z'n heerlijke stem, me terug wanend in de overvolle zaal waar die sprookjesachtige sfeer hing. James Bay is love. James Bay is life.

naar rome

JA. Nouja, daar hebben jullie natuurlijk al van alles over kunnen lezen. En er komt nog meer. Het was geweldig. Maar dat wisten jullie al.

twee boeken uitlezen

HA HA HA. Nou nee dus. 

heel heel heel veel tekenen

Oh hey, dit is dus bestwel goed gelukt. Ik teken bijna iedere dag en ik vind het zo verschrikkelijk fijn. Een aantal dagen terug durfde ik het zelfs aan om een paar van mijn tekeningetjes te posten op instagram en ik ben nogsteeds helemaal flabbergasted door al jullie onwijs lieve en aanmoedigende reacties en complimentjes. Echt. Wow. Blown away. <3



dit ga ik nog doen in november


× naar het rijksmuseum.
× iedere dag iets creatiefs doen.
× een reis boeken. naar verweggistan.
× een piercing/tattoo van mijn bucketlist afstrepen.
× een chocoladeletter kopen.
× een boek lezen.
× goed voor mezelf zorgen.
× niet. mijn. databundel. overschrijden. 




WAT GA JIJ DOEN IN NOVEMBER?




15 comments:

  1. Haha, niet mijn datumbundel overschrijden ben ik ook wel voorstander van hihi. Ik doe met je mee met de chocolade letter! En die dan helemaal in mijn eentje opeten, mmm!

    ReplyDelete
  2. Haha, niet mijn databundel overschrijden... Blijft toch elke keer opnieuw weer lastig he? Ik wil in november lekker veel schrijven. Op m'n blog, in schriftjes en notitieboekjes, liedjes schrijven.. gewoon alles eigenlijk. En misschien vast een klein beetje in de stemming komen voor de feestdagen!

    ReplyDelete
  3. Deze foto's Laura, echt. Zo mooi! <3 En ik wil ook naar het Rijksmuseum deze maand (heb ik nog vrijkaarten voor, dus ik moet wel!). En wauw, ik ben heel benieuwd naar je tattoo/piercing.

    ReplyDelete
  4. Hoi Laura :-) allereerst, hele mooie foto's! En woh, een tattoo of piercing (als het lukt ;-)), ik ben benieuwd, spannend! Liefs

    ReplyDelete
  5. Je leukste doel: een chocoladeletter kopen. Love it!

    ReplyDelete
  6. Het Rijksmuseum, daar zou ik ook wel eens naar toe willen! In groep 8 ben ik er een keer geweest, maar daar weet ik niet zo veel meer van haha. En jammie, chocoladeletters<3

    ReplyDelete
  7. Haha, ik heb ook al-tijd problemen met mijn databundel. I recognize the struggle, girl.
    Leuk artikel weer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. (Ik moest heel misschien honderd euro dokken. En ik dacht altijd dat ik níét die persoon was met een bizar hoge telefoonrekening. Wel dus. Boohoo!)

      Thanks gurl <3

      Delete
  8. Oeh, een piercing/tattoo? Ben benieuwd!

    ReplyDelete
  9. Echt een goed idee om iedere dag iets creatiefs te doen! Ik zou met je mee moeten doen. :)

    ReplyDelete
  10. Haha, wat schrijf je dit leuk! Ik zou het liefst ook een verre reis boeken, ik word echt blij van iedere vakantie. Daarnaast wil ik meer aan sport doen deze maand, omdat ik het de afgelopen maanden echt niet heb gedaan. Typisch iets wat ik altijd zogenaamd vergeet. x

    ReplyDelete
  11. Yes! I want to buy a chocolate letter as well! One of my goals as well haha

    ReplyDelete
  12. zulke leuke foto's!! xx

    http://melisa-demir.blogspot.nl

    ReplyDelete

Thanks!