Tuesday, September 23

#UTRECHTMEET | DAEN'S & THE SMOOTHIE COMPANY

Een stukje hemel op aarde. Zo zou ik Daen's misschien wel omschrijven. Gisteren publiceerde ik #utrechtmeet part 1, waarin ik vertelde over de meeting waar ik heen ben geweest en over ons ontbijtje bij de Yoghurt Barn. Daar hield het voor ons echter niet op, neehoor, nadat we ons volgestopt hadden met yoghurt, croissants en nogmeer lekkers gingen we namelijk onderweg naar onze volgende stop: het eerder genoemde Daen's. Ik ben ongelofelijk blij dat we daar langs zijn geweest want ik vond er een klein stukje van mezelf (dat is misschien een tikkeltje overdreven, maar ik vond 't er in ieder geval geweldig).







Daen's is een (kleding)winkel/restaurantje/café/bed&breakfast: vanalles en nogwat dus. Wanneer je de winkel binnenkomt zie je in eerste instantie allemaal (prachtige) kleding, als je vervolgens een stukje doorloopt kom je in een soort cafétje terecht. Loop je hierna naar buiten, dan sta je op een gezellig terrasje en wanneer je de hoek om slaat kom je terecht bij een Bed & Breakfast. Misschien iets te veel van het goede, zou je kunnen denken: dit is echter totaal niet het geval. Zowel de kleding als het eten én de service zijn van extreem hoge kwaliteit (en ik bedoel: kijk die brownies met salted caramel topping dan!). 

We hebben allemaal uitgebreid rondgekeken in de winkel, en daarnaast heerlijk gegeten van al het lekkers dat Daen's aanbiedt. Vooral de brownies en het 'kaasplankje' waren favoriet! Ook viel de quinoa/geitenkaas salade erg in de smaak, maar daar had ik helaas geen mooie foto van. 



Had ik al verteld hoe ongelofelijk prachtig Daen's interieur is? Nee? Écht ongelofelijk prachig dus.




Na Daen's gingen we opweg naar de Smoothie Company: een biologische en súpergezonde smoothiebar. We proefden hier samples van groene- en fruitsmoothies, tarwegras shots (érg lekker) en iets met peer en bevroren banaan (allemaal heerlijk). Ook hier hebben we uitgebreid foto's genomen, maar na een half uurtje hielden we het wel weer voor gezien en vertrokken we naar onze volgende bestemming: BROEI!

Morgen meer over BROEI (en een andere héle leuke hotspot). (:

Liefs,
Laura

De meeste foto's van de meeting kun je op instagram vinden onder de hashtag #utrechtmeet. Komende week zullen hier ook nog foto's bij komen! Ook kun je daar de blogs/accounts van alle andere instagrammers/bloggers die aanwezig waren (o.a. Yellow Lemon Tree en Beau Bon Joli) vinden. 

13 comments:

  1. OMG, dit ziet er ook zó lekker uit, wauw!

    ReplyDelete
  2. wow wat ziet het er daar mooi uit, prachtige foto's heb je gemaakt! & al dat eten, mmmm

    ReplyDelete
  3. Oh wauw! Dit ziet er ook allemaal zo heerlijk en mooi uit! Die brownies!!! <3 Je maakt me jaloers haha! Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Die brownies waren inderdaad wel echt heel erg lekker (ik bedoel: salted caramel topping????!) Liefs!

      Delete
  4. Het ziet er echt super mooi uit!

    ReplyDelete
  5. Daen's ziet er echt te gek uit! Wauw :D

    ReplyDelete
  6. Wauw klink erg leuk. Erg mooie foto's ook.

    x http://hatsandlipstick.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks!