Friday, March 28

Personal | Update


Pfffff, wat een hectische week heb ik achter de rug. Ik mocht mijn nieuwe levensjaar beginnen met een paar rare dagen, veel (plotselinge) gebeurtenissen en toch ook wel wat teleurstellende momenten. Dit is ook de reden dat m'n artikels een beetje onregelmatig zijn, en misschien wat minder dan ik zou willen. Sorry hiervoor. Nu vind ik eindelijk de tijd voor een kletspraatje/update.


Afgelopen weken waren allemaal eigenlijk al vrij chaotisch, maar toen mijn moeder dinsdagavond - de avond voor mijn verjaardag werd opgenomen in het ziekenhuis was dat wel een beetje de druppel die de emmer deed overlopen. Ze is woensdag meteen geopereerd, maar alles is gelukkig wel goed gegaan. Mijn verjaardag heeft dus een vrij plotselinge wending genomen, het is allemaal goed afgelopen. Dat is in ieder geval fijn. M'n moeder is nu aan het herstellen, en is dus niet thuis. Maar hopelijk komt alles snel weer helemaal in orde.

De dagen na mijn verjaardag (en de operatie dus) zijn best zwaar geweest. Geen moeder, heel weinig slaap, veel stress en ook helaas veel tranen. Ik weet niet precies wat er allemaal uit kwam, maar zoals ik al zei; dit was een beetje de druppel die de emmer deed overlopen. Maaaaarrr: ik blijf positief, ik eet taart en het is vandaag echt heerlijk weer, dus ik ga zo gewoon lekker nog even naar buiten.

Morgen is weer een nieuwe dag. Weekend. Lekker weer voorspeld. We gaan er zo snel mogelijk weer fit en gelukkig tegenaan. Sorry voor dit zeurartikel, het moest er gewoon even uit. Voor nu maak ik er maar het beste van. When life gives you lemons... tsja, wat zou jij doen met citroenen?

QOTD: Wat doe jij het allerliefst met citroenen?
(goh, dit artikel heeft een plotselinge wending genomen, haha)

Oh, en zoals jullie zien heb ik een nieuwe header! Ik heb de laatste tijd veel nagedacht over mijn blognaam; ik vind 'm zelf heel mooi omdat ik dol ben op Frans en 'brieven van de maan' ook wel een soort speciale waarde voor me heeft, maar ik denk niet dat het vele anderen echt zal aanspreken. Daarom ben ik nu heel hard aan het brainstormen voor een nieuwe naam, maar ondertussen heb ik al wel mijn header veranderd. Als ik straks mijn url ga veranderen hou ik waarschijnlijk gewoon deze header en verander ik alleen de woorden. Wat vinden jullie van mijn header? En als ik jullie zou vragen aan welk woord jullie denken bij mijn blog, welk woord zou dat dan zijn? Laat 't weten in een comment, ik zou er heel veel aan hebben (:



Liefs,
Laura



7 comments:

  1. Mooie header, ik hoop dat het weer een beetje gaat? Xxx Brechtje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje Brechtje, ja, het gaat wel weer; school en afleiding doen me goed (:

      Liefs!

      Delete
  2. Ik vind je Naar juist heel mooi!!

    ReplyDelete
  3. Leuke header! Ik vind "Lettres de la lune" een hele mooie naam! Het past echt bij jou! Dan maakt het toch niet uit wat andere daar van vinden? Sterkte veder met je moeder enzo
    xx Pleun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat superlief van je Pleun! Je hebt wel gelijk, maar ik denk er nog even over na..

      Dankje X

      Delete

Thanks!