Wednesday, March 26

Moodboard: Happy Birthday!

Goeiemorgen jongens!
Welke dag is het ookalweer? Woensdag...? Juist ja, woensdag wat? Woensdag de 26e? Ja, inderdaad; MIJN VERJAARDAG! Vandaag ben ik officieel 16 (nouja, vanaf 09:25 dan - nog een uurtje dus). Niet dat deze leeftijd momenteel echt nog ingrijpende veranderingen met zich meebrengt, maargoed. De dag begint in ieder geval heel positief: mijn eerste uur valt uit op school, dus ik kan lekker rustig aan doen. Deze extra tijd heb ik in eerste instantie op Pinterest doorgebracht en daaruit volgde onderstaand moodboard. En nu ik nog tijd over heb leek het me leuk om 'm met jullie te delen (:


Kaarsjes, vlaggetjes, lekker eten en vrolijkheid; dat is waar het vandaag voor mij om draait. Ik ga vandaag hopelijk een heerlijke dag tegemoet en ondanks het nare nieuws van gisteren (mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis) ga ik proberen er heel erg van te genieten. Je wordt immers maar één keer in je leven 16, dus dat moet hoe dan ook gevierd worden. (En ja, Finn en Jack Harries staan er weer op, maar deze keer omdat zij, net als ik een tweeling zijn). 

Happy birthday to me (:
Laura


2 comments:

  1. Gefeliciteerd meis ! Wat ontzettend vervelend van je moeder, ik hoop dat ze snel weer beter wordt! Probeer er desalniettemin een leuke dag van te maken !! xx <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dankjewel, super lief van je! ze is geopereerd, gelukkig was het geen kanker of iets anders chronisch. het zal nog wel even duren voordat alles weer goed is, maar dit is al heel geruststellend. nogmaals dankjewel, je bent een topper <3

      Delete

Thanks!