Saturday, February 13

freebie • valentijns illustraties/kaartjes/printables

Valentijnsdag? Een commercieel onzinfestijn, als je 't mij vraagt. Een beetje hypocriet misschien, aangezien ik er nu zelf in zekere zin aan bijdraag. Aan dat commerciële onzinfestijn. Maargoed. Ik viel, met fineliner en penseel gewapend, mijn aquarelblok aan en toverde een aantal zoetsappige plaatjes tevoorschijn. Mijn scanner heeft ze, helaas, enigszins toegetakeld, maar ik wilde ze toch posten. Wie weet zijn jullie net wat minder kritisch dan ik zelf. Je kunt de illustraties gebruiken als ansichtkaart en ze uitprinten op (stevig) papier, als random muurversiersel of iets anders. Leef je uit. 




true love is c r y s t a l clear.


 i love you.



you are my moon.





happy commerciële onzinsdag (morgen)! vergeet niet dat je iedere dag kunt laten zien dat je van elkaar houdt. en dat dat ook kan zonder peperdure cadeaus en drie gangen diners.

just sayin'

22 comments:

  1. Oeh, ze zijn zo leuk Laura! Ik vind het inscannen ook hartstikke goed gelukt hoor, alhoewel het me nog best een lastig klusje lijkt om dat mooi te doen... Ik ga valentijnsdag ook eigenlijk helemaal niet vieren, maar deze plaatjes zijn ook zonder achterliggende commerciële-onzindag-gedachte heel leuk :)

    ReplyDelete
  2. Ah wat zijn ze snoezig!
    Fijne Valentijnsdag alvast :) liefs!

    ReplyDelete
  3. Wauw heel mooi! Ik zag op instagram al iets langs komen... Laura je hebt talent meid!!!
    Maak er morgen een Verwendag van:)

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat gaaf gemaakt! Dat inscannen lukt mij nooit zo mooi. Ik heb helemaal niks met Valentijnsdag, maar ga ze wel bewaren :-)

    ReplyDelete
  5. Wat schattig, vooral die laatste!

    ReplyDelete
  6. Zo leuk gedaan, ze zijn heel schattig! ♥

    ReplyDelete
  7. Oh wauw, mooi! Het lijkt me echt magisch om zoiets te creëren haha. Nice!

    ReplyDelete
  8. Aw ik vind ze zooo mooi! Ik heb ook nog een vraagje: hoe zorg je ervoor dat je zo'n helemaal witte achtergrond hebt bij de plaatjes? :)
    Liefs Sonia

    ReplyDelete
  9. Wat zijn ze mooi zeg! Ik vind Valentijn ook een beetje onzin eigenlijk, maar dat neemt niet weg dat deze tekeningetjes onwijs schattig zijn<3

    ReplyDelete
  10. Mooi! Je tekeningen zijn heel eigen! Het onzinfestijn, goed gevonden :)!

    ReplyDelete
  11. Wauw, ze zijn echt prachtig! Vooral die met de kristallen. Maar van allemaal vind ik de kleuren ook heel gaaf.

    ReplyDelete
  12. Vooral die tekst eronder is zo waar maar wat een schattige afbeeldingen!

    ReplyDelete
  13. Mijn scanner doet dit ook altijd met mijn tekeningen :( wel hele lieve plaatjes, Lau! Fijne commerciële onzinsdag morgen <3

    ReplyDelete
  14. Oh ik vind ze juist heel eeg mooi geworden! Die met de maan vind ik prachtig. Ben altijd dol op dingen die met het heelal te maken hebben!

    ReplyDelete
  15. Jij ook een happy commerciële onzindag!! (haha, perfecte omschrijving :) Superleuke kaartjes heb je gemaakt, echt liefde voor je illustraties!

    ReplyDelete
  16. Wat een verschrikkelijk leuke illustraties!

    ReplyDelete
  17. Ben het helemaal met je eens dat Valentijnsdag één grote commerciële organisatie is... Maar LOVE de illustraties :)

    ReplyDelete
  18. Wat zijn ze moooi! Ik vind ook dat je altijd iets liefs kan/moet doen en niet omdat een bepaalde dag je dat zegt!

    ReplyDelete

Thanks!