Monday, March 31

Mijn (verjaar)week in foto's



Maandagochtend. Yes. Ik ben natuurlijk straaaaalend wakker geworden, sta te trappelen om op de fiets te stappen en kan niet wachten tot ik weer in de klas zit. Uhm, nee. Heel veel slaap heb ik dit weekend niet gehad, maar leuk was het wel. Zeker in vergelijking tot voorgaande week. 't Was een beetje een rotweek, maar ik heb wel weer veel gefotografeerd. Ik merk heel erg dat mijn passie voor fotografie weer opbloeit. Ik heb er zó veel plezier in en ik ben dan ook echt van plan om binnenkort een betere camera aan te schaffen. Maar, goed, dus, mijn verjaarweek in foto's, enjoy!



Ja, de lente is deze week echt begonnen. Het was de afgelopen dagen zulk ongelofelijk lekker weer; de ijsjes zijn er met een rotvaart doorheen gegaan. Gisteren ben ik met Naomi de stad in geweest om onder andere outfit-foto's te maken (het artikel over mijn outfit komt vanmiddag online, de allereerste foto is een klein voorproefje), en deze overheerlijke Froyo kon natuurlijk niet aan ons uitstapje ontbreken. (Ik had om naturel ijs gevraagd maar ik kreeg half om half cassis/naturel.. Ik durfde er niets van te zeggen maar ik vond het wel heel jammer ): ik hou helemaal niet van vruchtenijs... bah.)
  






Nouja, heel veel heb ik verder niet te vertellen over de foto's. Ik heb genoten van de mooie kleuren en het zonnetje en ben heel erg happy met de lente. Ik hoop dat komende week net zo mooi, en een stukje vrolijker gaat worden. Stap 1 is daarvoor al volbracht: mijn moeder is sinds vandaag namelijk weer terug uit het ziekenhuis. Dat betekend dat we heeeeel snel onze verjaardag (die van mijn tweelingbroertje en mij) over kunnen doen en dat mijn moeder heeeeel snel weer de oude gaat worden (hopen we). Kortom, ondanks de maandagochtendblues ga ik toch wel redelijk positief deze nieuwe week in.

Zo, dat was mijn speech,
Cheers!

No comments:

Post a Comment

Thanks!