Monday, March 17

Lentekriebels, Outfit en New-in's

Hi there!
Ja, uhm, interessante titel... Ik wilde New In's iets compacter maken, maar..... Oke, haha, goeiemorgen! Gisteren ben ik weer eens de stad in geweest met mijn allerliefste Naomi. We hebben een heel schattig vintage winkeltje op de Haarlemmerdijk bezocht en vervolgens wat gedronken bij de Bagels & Beans (goh, we vallen toch al snel in herhaling - zie Amsterdam, Outfit en Levi's). Naderhand hebben we zo'n twintig minuten door de stad geracet op zoek naar een mooie setting voor outfit-foto's; en die hebben we gevonden!

Outfit
Comfy, dat is waar het gisteren allemaal om draaide. Ik weet niet wat ik had de afgelopen dagen, maar zoveel stress in zo weinig tijd maak ik zelden mee. Een rustig, leuk en vooral heel erg ontspannen dagje was dus well needed. Maar dan ook écht heel erg nodig. En dat hebben we er dus van gemaakt; heerlijke koffie, fijne zon (aaaaah, ik heb de lente in m'n bol hoor jongens) en mooie plaatjes. 

Mijn jas en sjaal zijn allebei van onbekende merken; de sjaal was een cadeautje en de jas is al (tientallen) jaren van mijn moeder - nu van mij, haha. Het shirt is bandmerch van Grizfolk; het voorprogramma van Bastille afgelopen week, kostte €20.- na het concert en is misschien ook wel online verkrijgbaar. De broek is in een eerdere Outfit-post al voorbij gekomen en was €25.- bij H&M. Mijn tas is van de Monki, maar deze is daar momenteel niet meer verkrijgbaar. De (nep)converses waren €8.- bij de Primark (uhm, tsja, soms gaat kwantiteit toch net een beetje voor kwaliteit). Het is allemaal niet heel speciaal, maar ik voel me er fijn in en het zit vooral heel comfortabel. Lekker relaxen. Ja. Dat is wat we willen! (De tas - en oorbellen! - herinneren me er trouwens aan dat ik heel leuk nieuws heb: mijn kat is vrijdagnacht moeder geworden van 4 springlevende kittens! Ik ga hier heel binnenkort een heel leuk artikel over schrijven. Ze zijn zó lief! Vier kleine dropjes - ze zijn nog echt zwart ook.)


purrr

meow.

New In
Al een poosje geleden heb ik beloofd om mijn meest recente aankopen te laten zien. Ik ben er nu eindelijk aan toe gekomen om wat foto's te nemen, en vandaag deel ik ze met jullie (:

 Mijn eerste aankoop is dit blouseje van H&M. Hij is al voorbij gekomen in mijn vorige outfit-post (die staat hierboven al ergens vermeld). De blouse is een beetje oversized, maar eigenlijk ook een beetje cropped en heeft een leuk ruitjespatroon in simpele grijstinten. De schouders lopen heel ver door, waardoor de mouwen een beetje het vleermuiseffect krijgen, maar heel erg valt het niet op en ik vind het wel leuk. Verder is de blouse redelijk transparant en heeft het een leuk kraagje. Er zijn duizenden manieren om deze blouse te combineren en ik ben heel blij dat ik 'm heb gekocht.

Prijs: €19.95
 Dit jasje stond al heel lang op mijn wishlist en toen ik 'm in de H&M zag hangen voor relatief weinig geld heb ik 'm meteen mee gegrist. Het lijkt een vrij simpel colbertje, maar dat is 'ie eigenlijk niet. De stof is heel dun en hangt losjes om je heen, en het jasje is nauwelijks getailleerd. Dit heeft heel erg een oversized effect, terwijl het jasje wel gewoon past bij mijn schouders. Precies wat ik zocht, en voor een zacht prijsje. Dat maakt Laura blij!

Prijs: €19.95
En last but sertainly not least: MIJN LEVI'S. Je hebt ze natuurlijk al kunnen bewonderen op mijn icon, in de sidebar van mijn blog, maar ik heb er nog niet zoveel over verteld. Ik zag de shorts hangen in Poppy's Parade, de pop-up store waar Naomi en ik vorige week zijn geweest, en ik was meteen verliefd. Het was het enige paar in de winkel en precies in mijn maat. De kleur is perfect en de lengte ook precies goed. Daarnaast is de broek echt in hele mooie staat; het is bijna niet te zien dat 'ie vintage is. Ik heb wel getwijfeld omdat ik vond dat de prijs een beetje hoog was, maar uiteindelijk heb ik me door Naomi (en mijzelf, oeps) over laten halen, en spijt heb ik nogsteeds niet.

Prijs: €30.-



Genieten jullie allemaal net zo erg als ik van de zon? En wat vinden jullie van mijn outfit/aankopen? OH, EN WAT KAN IK VRAGEN VOOR MIJN VERJAARDAG? (de tijd gaat ZO snel, en ik heb GEEN idee, help!)

Liefs,
Laura



2 comments:

  1. Wauw leuke aankopen! Oh, en dat probleem met je verjaardag heb ik ook altijd! Ik kan zo gauw niets bedenken, maar zal wel een berichtje sturen als ik een idee heb :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Hihi, en ja, doe dat, zou heel leuk zijn (:

      Liefs!

      Delete

Thanks!