Tuesday, March 18

Chocomelt en koffieboontjes

Hi there!
Je had het vast al geraden; ik zit in de Bagels & Beans. Na school ben ik direct hierheen verhuisd (100 meter lopen, heftig!), en inmiddels zit ik hier al een paar uur met mijn laptop. Heerlijk! Een warme kop chocolademelk erbij maakt het helemaal af. En dat mag nog, want het is officieel nogsteeds winter! Nog 3 daagjes, dan mogen we het seizoen lente officieel omarmen. Nog 8 daagjes, en dan mag ik mijzelf officieel zestien noemen. Ik roep al drie maanden dat ik bijna jarig ben, maar nu komt het toch wel erg dichtbij!

Chocomelt: chocochips & warme melk. Mengen & genieten!

Ik heb ongelofelijk veel zin in mijn verjaardag. Ik weet niet precies waarom, 16 is momenteel niet meer echt een lifechanging leeftijd. Toch heb ik me nog nooit zo verheugd op een verjaardag. De 26e valt helaas wel een beetje in een drukke periode qua school en afspraken, echt vieren gaat er heel binnenkort dus niet van komen.. Maargoed, uiteindelijk komt het er wel. Ik ga het groots vieren. Daar heb ik zin in. Ja. (:


Ja, ook hier werk ik aan mijn blog!

Heeerrrlijk

Hahahahhahah oeps, ik zie nu pas dat je mijn hoofd en camera in de weerspiegeling kunt zien...


Een beetje een korte post met veel foto's vandaag, maar voor de afwisseling is dat misschien ook wel leuk (laat me weten wat je vind, opbouwende kritiek is altijd welkom). Het is inmiddels best laat, en de Bagels & Beans gaat sluiten (oeps), dus ik ga m'n fiets pakken en naar huis!

Tot morgen,
Laura




2 comments:

  1. Zalig, iets gezelligs drinken en tegelijkertijd werken aan je blog. Moet ook eens een laptop aanschaffen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, het is heerlijk! Ik kan het zeker aanraden.

      Liefs!

      Delete

Thanks!