Monday, July 4

kitten zoekt baasje!

Zo'n tien weken geleden bracht onze poes (Tammie) Toulouse, Marie, Zazu en Louis ter wereld. Het was een vrijdagavond en eerst kroop ze dicht tegen me aan, om daarna heel rustig een plekje naast de bank te vinden waar de vier kleine pluizenballetjes geboren werden. Ze groeiden als kool, braken ons huis af en verscheurden niet alleen mijn kleren, maar ook mijn huid. En de bank. Oh, en ze deden mijn hart smelten. Iedere dag. En nu ze bijna oud genoeg zijn om geadopteerd te worden door een nieuwe poezenmama en -papa breken ze datzelfde hart in duizend stukjes ): (Ik ga het niet droog houden, laten ik dat maar vast opbiechten).



Wie de nieuwe poezenmama's en -papa's gaan worden is echter nog een beetje een mysterie. Over twee weken mogen de kittens weg en om alle stukjes van mijn hart toch een beetje bij elkaar te houden kan ik me niets fijners bedenken dan dat mijn kiddos terecht komen in een lief gezinnetje, bij mensen die ze alle liefde op de wereld zullen geven. En ik denk dat ik dat best aan jullie toe kan vertrouwen.

We hebben een grijze (Toulouse, Man), een zwart/bruin/wit/rode (een schildpadje, Zazu, Vrouw) en twee zwarte kittens (Louis en Marie, Man en Vrouw). Ze zijn geboren op 22 april en helemaal gezond. Ze hebben meerdere wormen- en vlooienkuren gehad, maar moeten nog wel ingeënt worden. 

Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je een mailtje sturen naar contact.lauresque@gmail.com, dan kunnen we in overleg de rest regelen. Je bent van harte welkom om een keertje langs te komen en de kittens zelf te bekijken. 

We vragen een kleine vergoeding voor de ontwormingskosten etc. en het zou daarnaast heel fijn zijn als de kitten in zijn/haar toekomstige onderkomen ook zo af en toe naar buiten kan. Dat kunnen ze nu namelijk ook en daar genieten ze onwijs van :) 




12 comments:

  1. Als mijn moeder niet allergisch was, had ik er beslist één genomen :) Ze zijn zo lief!

    ReplyDelete
  2. Ooh wat een onwijs schattige beestjes!!<3

    ReplyDelete
  3. Het is dat we al een hond hebben en mijn moeder en broertje allergisch zijn, maar wat zijn ze schattig zeg <3 Ik hoop dat je lieve baasjes voor ze kunt vinden! X

    ReplyDelete
  4. Ik geloof dat ik een kitten wil. Oh my...

    ReplyDelete
  5. Ik had dit liever niet willen zien. Smelt. Onze kat is zo'n 2 maandjes terug doodgegaan en omdat het al de 2e was hebben mijn ouders besloten geen nieuwe meer te nemen. Hopelijk vind je een megalief nieuw thuis voor deze droppies!��

    ReplyDelete
  6. Het is dat we bij mijn ouders al twee honden hebben en het me van een studentenloon en op een studentenkamer nogal lastig lijkt, anders had ik er zo een gewild. Wat een schatjes! <3

    ReplyDelete
  7. Wat een cuties zijn het! En ook erg fotogeniek trouwens,haha.

    ReplyDelete
  8. ooh wat een snoepjes! Ik zou er dolgraag een willen adopteren, maar 1. ik ben een student op kamers (iets met huisbazen, huisgenootjes, tijd, en geld) 2. ik ben allergisch voor katten :(
    super mooie foto's ook trouwens

    ReplyDelete
  9. Het is omdat zowel mijn mama als mijn broer allergisch zijn, anders graag! En we hebben een hamster en die zie ik veel te graag, ik heb liever niet dat dat beestje een prooi wordt, haha. (Kan je ze niet bijhouden dan? Huh, ik snap het niet, maar ik ken dan ook niks van kittens.)

    ReplyDelete
  10. faslfksajfsanfbmsfbasbd wat zijn ze lief! Ik zou ze echt graag willen, alleen ik ga meteen een maand op vakantie en daarna wil ik op kamers en ik weet niet of dat dan echt handig is.... Maar aaah zo schattig. Hopelijk vinden ze een lieve mama en/of papa. Ook weer hele mooie foto's :)

    ReplyDelete
  11. Ze zijn zo lief! Ik zou zo graag zo'n lief klein katje hebben word hem alleen niet hier bij ons, maar ze zijn zo lief.

    ReplyDelete
  12. Oh! Ik zaag al maanden achter een katje, de foto's zijn zoo leuk!

    ReplyDelete

Thanks!