Wednesday, July 6

win • polette california gold sunglasses (limited edition)


Probeer je dit beeld even voor de geest te halen: De eindeloos blauwe hemel lijkt het licht van de brandende zon als duizenden kristal te weerkaatsen en in miljoenvoud weer neer te schijnen. De lucht straalt en schittert. Het gras buigt zachtjes in een zwoele zomerbries en van alle kanten klinken vrolijke melodieën en zoete stemmen van zingende artiesten en kabbelend geroezemoes van vrolijke, in bloemige printjes gehulde festivalgangers. Een glimlach lijkt op ieders gezicht te zijn geplakt. De wereld is vrolijk en temidden van het geluk sta jij, met een fruitig drankje in de hand en een gouden zonnebril die helderder lijkt te schijnen dan de zon zelf op je neus. -- Goed, heb je het beeld voor je? Zomervibes, right? Nu niet naar buiten kijken alsjeblieft. Dat zou die kriebels in je onderbuik meteen het zwijgen opleggen. Oké, goed, het huidige weer valt niet te ontvluchten. Maar. MAAR. Ik kan je een stapje dichterbij de zomer helpen. Met die zonnebril. Dat gouden pareltje met glazen waardoor de wereld vrolijk lijkt. Ik geef 'm namelijk weg. En jij kunt 'm winnen :)





om mee te doen


• Volg Lauresque op bloglovin', like deze post en laat een reactie achter •
• Volg @poletteeyewear op instagram of @poletteEU op twitter •
• Voor een extra kans kun je me volgen op instagram en een comment achterlaten onder deze foto •


Over vijf dagen maak ik de (random uitgekozen) winnaar bekend!




21 comments:

  1. Haha door jouw tekst krijg ik nog meer zin in een échte zomerdag. Ik zie de zon nu al door de wolken prikken, dus misschien wordt het wat vandaag. Ik volgde jou al op Bloglovin' en Instagram, Polette nu ook en ik liet net een reactie achter op die foto!

    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Lijkt me geweldig om zo'n bril te dragen tijdens de mooie zomerdagen die zullen gaan komen. En zo niet, dan heel veel liefde naar jou, je schrijfstijl, foto's ja wat niet eigenlijk, haha.

    ReplyDelete
  3. Ik doe graag mee :) Niet voor mezelf, want dan heb ik er een op sterkte nodig, maar voor m'n zus. Ze weet het nog niet maar dat is de bedoeling :P

    ReplyDelete
  4. Ik doe graag mee, je post doet me helemaal denken aan vakantie! De foto's zijn trouwens zoals altijd weer super mooi!

    Liefs!

    ReplyDelete
  5. Ik doe graag mee, je post doet me helemaal denken aan vakantie! De foto's zijn trouwens zoals altijd weer super mooi!

    Liefs!

    ReplyDelete
  6. Deze is zo mooi! Ik waag dus zeker mijn kans (:

    ReplyDelete
  7. Omg! Jaaaa! Natuurlijk moet ik wel een reactie achterlaten, (om te zeggen dat ik echt heel erg onder de indruk ben je van je prachtige foto's en geweldige schrijfstijl ofc) maar ook omdat ik (zoals te verwachten viel) heeeeeel graag kans wil maken op deze super mooie bril! :) x

    ReplyDelete
  8. Ik heb deze bril al vaker opgezocht op de site van Polette maar dan als bril met gewone glazen, nog nooit verder dan het winkelmandje gekomen helaas. Ik zou hem heel erg graag op mijn neus zetten, als echte brillenfanaat.

    ReplyDelete
  9. Je schrijfsels doen wonderen😊 alhoewel het vandaag wel heerlijk weer was!

    ReplyDelete
  10. Ik vind deze bril zo ontzettend tof! Net als jou blog trouwens. Heb toen ook de Tigresse besteld, omdat ik hem bij jou zo leuk vond. Dus met deze zonnebril zit het ook wel goed haha. En hij zou perfect zijn voor onze honeymoon roadtrip op Sicilie over drie weken. <3

    ps. je vindt me op instagram onder riancahouthuijsen ;)

    ReplyDelete
  11. Hij is echt prachtig! Heel veel liefde voor zonnebrillen en dit kleurtje. Ik doe mee :) @liefslaaura

    ReplyDelete
  12. O Laura wat kan je dat toch goed veschrijven! Haha xD love deze zonnebril! Ik doe heel graag mee! Polette is top! (wel jammer dat er geen shop is in Belgie :/ ) Love xx Babette (insta: _babettemus_) ♥️

    ReplyDelete
  13. De zon scheen en strooide goud door de lucht. Kinderen lachten en muziek weerklonk door de straten. "Vis! Verse vis!", schreeuwde een marktkramer in de verte. De lucht was doordrongen van verse bakkerslucht. Geen wolkje aan de lucht, korte shorts en kleedjes. Ijsjes, milkshakes en koude drankjes. Het leek wel zomer. Of toch wat zomer moest zijn. :)

    ReplyDelete
  14. Awesome zonnebril! Zie mezelf al helemaal in Berlijn rondlopen met deze zonnebril op m'n neus. Prachtige tekst heb je er trouwens bij geschreven :)

    ReplyDelete
  15. Oh wat een beauty, ik doe mee! (@emmaathings) X

    ReplyDelete
  16. Oh zo'n mooie zonnebril! Ik doe graag mee. Hij zou trouwens perfect van pas komen als ik in Barcelona ga studeren :')

    ReplyDelete
  17. Op de dag dat de winnaar bekend word gemaakt ben ik niet thuis maar als je dan een mailtje zou willen sturen naar soitsrose@gmail.com kan ik hem misschien wel bekijken.

    ReplyDelete
  18. Woehhh natuurlijk doe ik mee als zonnebrillover. 💓💓 Wat een pareltje,laat de zomer nu maar gauw komen!

    Liefs,
    Amber

    ReplyDelete
  19. Woehhh natuurlijk doe ik mee als zonnebrillover. 💓💓 Wat een pareltje,laat de zomer nu maar gauw komen!

    Liefs,
    Amber

    ReplyDelete
  20. Last minute als ik het goed heb.. IK DOE HEEL GRAAG MEE

    ReplyDelete

Thanks!