Saturday, February 28

OVER DE LEKKERSTE PASTA DIE IK IN TIJDEN HEB GEGETEN

...en dat was dus bij de Hema. Ja. Hoe dan?!? Weet ik ook niet. Maar voor €2,50 had ik een enorm bord pasta bolognese en het gehakt dat erin was gebruikt was nog biologisch ook. We (Naomi en ik) hadden al zo'n anderhalf uur in de Hema gezeten (en carrotcake met thee gegeten - voor één euro!?!?) en besloten toen om maar te blijven en het avondeten van de Hema een keer uit te testen. Nouja, dat beviel dus prima.




Mag ik even vragen hoe dit mogelijk is? Voor €3,50 heb ik dus carrotcake, thee én heerlijke pasta gegeten. En het vlees was biologisch. Ik snap het niet, maar ik weet wel dat ik dit vaker ga doen. Ik bedoel hallo?! Je hebt het idee dat je uit eten gaat (ok, niet heel fanceh, maar toch) en je betaalt maar €2,50 voor een bord pasta. Kannie beter. (#budgettips)


Heb jij wel eens (avond)gegeten bij de Hema?

Liefs,
Laura

25 comments:

  1. Ik heb nog nooit s'avonds gegeten bij de Hema, maar oeeh wat klinkt die pasta lekker! En je carrotcake aaah ik wil! Supermooie foto's weer, daarom hou ik zoveel van jou blog!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  2. Ah, pasta bolognese... Héérlijk! Nu moet ik naar de Hema! Hehe, Lekker Laura! Liefs

    ReplyDelete
  3. Oehh yummy! Ziet er heerlijk uit, en dat voor die prijs!! De carrotcake van de Hema is inderdaad ook echt verschrikkelijk lekker haha! Liefde voor de Hema! :)

    ReplyDelete
  4. Ahh, die pasta ziet er inderdaad echt perfect uit. Net als de carrotcake! Ik moet ècht een keer bij de Hema gaan eten... :)

    ReplyDelete
  5. OMG, die carrot cake <3 Hema is altijd zo lekker cheap. Ik heb er nog nooit avond gegeten, maar dit klinkt wel prima.

    ReplyDelete
  6. Mjum, ziet er heerlijk uit! Liefs Sjoukje!

    ReplyDelete
  7. Goeie tip! Altijd gedacht dat het eten bij de Hema een beetje mwoah is, net zoals - voor mij - bij de Ikea. Maar misschien is de Hema toch het proberen waard! Want voor het geld hoef je 't ook niet te laten. Mooie foto's!!

    ReplyDelete
  8. De pasta ziet er heerlijk uit. Wat een prachtige foto`s!
    Liefs

    ReplyDelete
  9. Oeeh! Deze tip ga ik onthouden. De gerechten en broodjes zien er altijd wel heel lekker uit, maar twijfel dan wel vaak om te nemen. De broodjes van de Hema vind ik wel altijd erg lekker :)

    ReplyDelete
  10. Wauw, inderdaad heel goedkoop! Mooie foto's ook, het eten ziet er ook heerlijk uit. ♥ Dit ga ik zeker onthouden! :)

    ReplyDelete
  11. Dat ziet er goed uit! Had ik niet verwacht!

    ReplyDelete
  12. Dit had ik inderdaad niet verwacht van de Hema, dit ga ik echt een keer proberen. Het ziet er namelijk heerlijk uit, biologisch en voor dit geld, wauw hoe lukt het hen om alles zo goedkoop te doen, Hema is fijn!

    ReplyDelete
  13. Oeh Hema heeft inderdaad zoveel lekkers! Ze blijven me verbazen met hun collectie!

    ReplyDelete
  14. Ohhh, ziet er heerlijk uit. Ik heb laatst bij de HEMA een hamburger gegeten, was ook lekker! Prachtige foto's weer, as always. (:

    ReplyDelete
  15. Dat 4-uurtje is zoo geweldig. En die pasta ziet er heerlijk uit, goeie tip haha<3
    X Emma

    ReplyDelete
  16. De Hema heeft inderdaad veel lekkers. Ik heb nog nooit 's avonds bij de Hema gegeten. Goeie tip, die pasta ziet er heerlijk uit!

    ReplyDelete
  17. De Hema blijft me verassen met het menu, ze hebben daar (onverwacht) zo veel lekkere dingen! Ik neem zelf vaak een panini of een burger met friet, maar die pasta en carrotcake zien er ook lekker uit zeg!

    ReplyDelete
  18. Het ziet er onwijs lekker uit, en dat voor maar 3,50 euro! Mooie foto's ook!

    ReplyDelete
  19. Oh wauw, interessant zeg haha!

    ReplyDelete
  20. Ohh, carrotcake voor 1 euri??? Letssgoo to the hema! De pasta ziet er ook heerlijk uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. (ze hebben ook cheesecake) (die is ook heel lekker) (ben je nu nog enthousiaster?!)

      Delete
  21. oh wauw! ik moet blijkbaar iets vaker bij de hema eten, klinkt goed zeg. :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete

Thanks!