Saturday, December 13

DEAR SANTA....

Okay, ik vier kerst niet met cadeautjes (en ik ben met Sinterklaas al ongelofelijk verwend, dus dat is geen ramp), maar dromen mag altijd, right? Ik heb onlangs het online winkelen weer herondekt en ik weet niet of ik daar nu heel erg blij mee moet zijn.... Ofnouja, ík ben er wel blij mee, maar m'n portemonnee niet. Anyway: een poosje geleden vond ik op OTTO een heleboel toffe kleding en ik kon het niet laten om eventjes een kleine wishlist op te stellen. En omdat ik nu eenmaal ongelofelijk dol ben op kerst doe ik net of 't een verlanglijstje is voor meneer Kerstman, maar ik vrees dus dat dit uit m'n eigen portemonnee betaald zal moeten worden.



WISHLIST:


Ehhhh Laura.... drie paar schoenen? Ja oke, oke, misschien een beetje too much, maar ik ben de laatste tijd druk op zoek naar een paar toffe sneakers, want die heb ik gewoon niet (hoe dan). En ik ga geen drie paar kopen hoor, ik ben gewoon niet zo goed in kiezen. Verder wil ik ook graag een sweater in een crême(/gebroken witte) kleur en deze lijkt me écht heel fijn - vast ook mooi in combinatie met de rosé gouden ketting :) Het pareltje van de collage is natuurlijk de prachtige geruite coat van Noisy May: woah, wat zou ik die graag hebben. Ik denk dat 'ie bij bijna alles wel leuk zou staan. Boven een paar sneakers, maar ook in met clarks of juist wat klassiekere heels!

Black Vans // Nike Air Max Thea // White Converses // B.C. Knitted Sweater // Noisy May Chequered Coat // Selected Rosegold Necklace


PRETTY DRESSES:

Met de diners en gala's en feestjes etc. aan het eind van de decembermaand in het vooruitzicht is er natuurlijk niets leuker dan op jacht naar een tof jurkje. Niet te classy, niet te casual, een beetje netjes, maar toch feestelijk; opzich zijn er nog best veel eisen waar zo'n jurkje aan moet voldoen (of ben ik de enige die zo denkt?). Daarom begin ik maar al te graag een flinke poos van tevoren met uitzoeken.

1. Strapless & Lace // LAURA SCOTT 2. Classy in Navy // s.OLIVER 3. Lace Skaterdress // LAURA SCOTT


Ben jij ook al op jacht naar een kerstjurkje? En wat is jouw favoriete item van mijn wishlist?

Liefs,
Laura


14 comments:

  1. Ahh wauw! Wat een toffe items allemaal! En ja hoor, een beetje dromen mag altijd ;). Liefs

    ReplyDelete
  2. Dat blauwe jurkje is echt prachtig! Ik mag van mezelf geen jurkje kopen voor kerst, want mijn kast hangt al vol met jurkjes die ik al bijna nooit aan doe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dat probleem ken ik :) Ik heb uiteindelijk toch wel een jurkje besteld, maar dan van BooHoo. Hij komt morgen waarschijnlijk aan dus ik ben heeeeel benieuwd :) X

      Delete
  3. Die jas! Oh wow, hij is echt geweldig!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Fijne wishlist! Echt items die ik er zelf ook op zou zetten.

    ReplyDelete

Thanks!