Friday, July 25

VIDEO | LONDON HAUL (FASHION, BOOKS AND FOOD)




Ik weet het, ik weet het, het heeft weer véél te lang geduurd, maar hier is 'ie dan: mijn LONDON HAUL! (ik haat het woord shoplog, maar dat is toch wel een beetje waar dit uiteindelijk op neerkomt). Ik heb in Londen niet stilgezeten, vanalles gedaan, en (natuurlijk) ook gewinkeld. De dag nadat ik terug ben gekomen heb ik deze haul (uhm, shoplog dus) opgenomen en daarna gemonteerd (en toen ging het een beetje fout want mijn computer wilde niet exporteren). Maargoed, nu is het wél gelukt, dus enjoy!



De kwaliteit is niet geweldig, ik weet het, maar daar wordt aan gewerkt! Ik sta op het punt om mijn nieuwe camera aan te schaffen, maar ik twijfel nog een beetje tussen drie modellen: de Canon EOS D600, de Canon EOS D60 en de Canon EOS D1100 - iemand advies? 

Liefs,
Laura


8 comments:

  1. Ik vind 'shoplog' ook vre-se-lijk klinken, haha. Wat praat je trouwens vloeiend Engels, erg knap. Die trui van de Primark lijkt me ook erg fijn (grappig, dat je ermee knuffelt!) en wat heb je een boel gave boeken gekocht bij Waterstone. Jaloers!

    ReplyDelete
    Replies
    1. in m'n hoofd klinkt het altijd een beetje als 'sjoplog' en bah, nee, niet m'n ding. Dankjewel! Dat is echt heel erg goed om te horen. Ik wil heel graag on het Engels blijven filmen maar ik ben er wel een beetje onzeker over, haha. Maar ik merk dat het bij iedere video vooruit gaat dus ik blijf het voorlopig zeker doen (: DIE TRUI IS FIJN. en knuffelbaar! Ik ben ook heel erg blij met de boeken, over het grootste deel zal binnenkort wel een soort review verschijnen trouwens! Liefs. X

      Delete
  2. Ahh Lauraaa leuk filmpje! Je hebt echt geweldige dingetjes gekocht! Al die mokken zijn zo leuk haha! En ik houd van alle basics die je hebt gekocht!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Tess! Ik vind die mokken ook allemaal heel erg leuk (: Liefs! X

      Delete
  3. Hoi kip. Ik denk dat je voor de 600d moet gaan, want die heeft zo'n uitklapbaar schermpje en die is nog redelijk betaalbaar. (misschien heeft de 60d dat ook wel, maar ik heb me nooit in die camera verdiept) Ik merk dat ik soms dat schermpje mis met mijn camera. Niet dat ik het een ramp vind. Mijn camera is nog steeds mijn baby. Maar toch. Ik ben benieuwd welke je gaat aanschaffen. Daaaaaaaaag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey koe (nee je bent niet dik, kip deed me gewoon denken aan koe. NIET DENKEN DAT IK JE DIK VIND. je bent mooi). Ik heb uiteindelijk besloten om voor de 650D te gaan (TUMTUMTUMTUMMMM PLOTTWIST). Ook uitklapschermpje PLUS goede filmkwaliteit PLUS het is een iets nieuwer model ((((: So yeah. Maar dankjewel voor het advies (: CAMERAS ZIJN BABIES. Doooooooei

      Delete
  4. omg je engels is echt perfect!

    ReplyDelete
  5. wat ik nog was vergeten te vragen: waarom blog je in het nederlands als je engels zo goed is?? ik vind je blog echt ontzettend leuk en je foto's zijn prettyyy

    ReplyDelete

Thanks!