Saturday, July 26

CHAOS AND CLARITY



Hi there, my lovely human beings! Ik wilde graag even kort updaten om wat onduidelijkheid en chaos te herstellen. Ik heb de laatste tijd namelijk heel wat moeilijkheden gehad met allemaal verschillende accounts en pagina's en email-adressen en blablablabla, maar het begint eindelijk allemaal echt vorm te krijgen.

Omdat ik mijn blog begonnen ben met de naam "Lettresdelalune" waren onder andere mijn google+ én mijn youtube-account verbonden met een emailadres dat die naam had - ook nadat ik mijn blognaam had veranderd in Lauresque. Helaas is het me niet gelukt om gewoon mijn emailadres te veranderen binnen die oudere accounts en heb ik met mijn nieuwe emaildres (contact.lauresque@gmail.com) nieuwe accounts aan moeten maken. Mijn nieuwe google+ pagina (LINK) kenden jullie waarschijnlijk al wel en is al een hele poos in gebruik, hieraan zat mijn nieuwe youtube account echter ook verbonden en die ben ik iets te vroeg gaan gebruiken. Ik wilde namelijk helemaal geen youtube account met mijn eigen naam: ik wilde een account met de naam Lauresque

Nu is dat me wel gelukt, maar dat betekent wel dat ik wéér een nieuw account heb en dat ik wéér mijn video's moet gaan overzetten - gelukkig loopt dat allemaal best soepel en ben ik dus hard aan de slag om alles zo snel mogelijk mooi en klaar heb. (Mijn nieuwe YouTube account kun je HIER vinden!) Ook hoort bij dit nieuwe YouTube account een nieuwe Google+ pagina (LINK): mijn blog en mijn YouTube hebben vanaf nu dus verschillende google+ pagina's.

Verder blijft alles gewoon lekker hetzelfde! Wel zou ik graag mijn (geringe, dat wel) abonnees willen vragen ook even van account te switchen en je dus te abonneren op mijn nieuwe YouTube account!

Lots of love!
Laura


2 comments:

Thanks!