Saturday, April 19

TUMBLR & SATURDAYMORNINGS


Goodmorning world! Heb ik jullie ooit verteld over mijn Tumblr? Volgens mij niet... Ik vind het eigenlijk ook een beetje eng. Gelukkig leer ik de laatste tijd steeds beter dat het niets uitmaakt wat anderen van je denken, zolang jij zelf positief naar jezelf kijkt. Maargoed, terug naar Tumblr: ik ben verslaafd (OH BOY, EARLY MORNING CONFESSIONS). Geen wonder dus dat een goeie dosis Tumblr prima in mijn 'perfecte-zaterdagmorgen-plaatje' past.



Binnen mijn perfecte beeld van een ontspannen zaterdagmorgen vind je meestal ook:
  • (Nouja het begint natuurlijk met uitslapen)
  • Een playlist met fijne ochtendmuziek.
  • A good ol' cup o' joe (ook wel gewoon: een kop koffie).
  • Mijn all time favorite ontbijtje: overnight oats met witte chocolade. 
  • Een onesie (WISTEN JULLIE DAT HET GISTEREN NATIONALE ONESIE-DAG WAS?)
  • En dus Tumblr. Of een serie. Of Tumblr en een serie. Of Tumblr en een serie en youtube en een goed boek. Wat vind je daarvan?
  • Al het bovenstaande in bed. Met veertien kussens en een zonnestraaltje dat tussen de gordijnen door piept.

Hoe ziet jouw perfecte ochtend eruit? 

Liefs,
Laura (mijn url is trouwens: www.pathofdaisies.tumblr.com)


(Ik stap zo op de fiets richting het centrum van Amsterdam voor de opening van de Forever21! Ik heb er zó veel zin in!)




No comments:

Post a Comment

Thanks!