Friday, April 18

REVIEW | LABELLO LIP COLLECTION


Ik ben voor mijn verjaardag door mijn moeder overladen met kleine cadeautjes. Onder andere veel boeken en een geweldige Waterstones tote bag (deze kun je zien in mijn laatste outfitpost), maar ook een heel lief setje van drie verschillende kleurige lipbalms. Ik had deze al eens in de winkel zien liggen en was eigenlijk heel nieuwsgierig naar ze (oke, let's be honest, ik viel natuurlijk het meest voor de leuke, kleurige verpakking - maar dan wil ik wel weten of het product zelf ook fijn is). Gisteren heb ik ze uitgeprobeerd, en over het algemeen ben ik heel tevreden!




Fruity Shine Cherry was de lipbalm (of -gloss eigenlijk) die me het eerste opviel. Het is niet zozeer een verzorgend product (al voelt 'ie wel hydraterend aan), maar daardoor zeker niet minder dan de rest. Je moet er natuurlijk van houden, maar waaah, wat ruikt dit lekker! Superzoet, dat wel, maar ik vind 't heerlijk. Ook geeft deze labello, in tegenstelling tot de anderen, een kleurtje af: niet zo donker als de 'stift' zelf, maar een lichtere en meer glimmerige kleur. Persoonlijk ben ik niet dol op roze lipsticks, maar deze is vrij onopvallend, dus ik vind het niet storend. Daarnaast houd ik er ook totaal niet van als een lipbalm zó erg glimt dat het op zo'n hele foute lipgloss gaat lijken. Dat heeft deze gelukkig niet, en daarnaast voelt 'ie ook niet te plakkerig aan. De verpakking is lekker compact en kan dus zo mee in je tas, of gewoon in je jaszak. Kortom; fijn product. Ja. Heel fijn.



Naast de fruitige en girly lipbalm bevat dit pakketje nog twee andere labello varianten. Deze pure & natural Kamille & Calendula balm viel vooral op door zijn kleur. Groen is misschien niet de eerste kleur waarbij je denkt 'hey, dát ga ik op mijn lippen smeren!' maar gelukkig geeft de labello geen kleur af. Wél verzorgt 'ie mijn lippen heel erg goed. De balm werkt super rustgevend en voelt heel vol en fijn aan. Er komt een subtiele maar lekkere geur af: een beetje kruidig. Ik denk dat ik deze het lekkerste vind van de drie.   



Het derde en laatste deel van de Labello Lip Collction is deze Hydro Care lipbalm. Ik moet zeggen dat ik best teleurgesteld was toen ik de dop van de stift afgehaald had. NIETEENS BLAUW?! GROEN WEL? MAAR NIET BLAUW?! Oh, oke. Verder is het wel een prima product: vrij simpel, maar prima. Geen speciale geur of kleur, maar voelt best lekker aan op mijn lippen en hydrateert goed. Perfect voor als je droge lippen hebt dus. 


Tot slot heb ik de drie verschillende labello's nog even geswatched (vooral om te bewijzen dat je niet in The Wicked Witch verandert als je de Pure & Natural variant gebruikt, haha). Van links naar rechts zie je de Fruity Shine, de Kamille & Calendula en de Hydro Care balm. Ik vind ze allemaal best fijn. Ze hebben ieder verschillende pluspunten, maar ik heb over geen van de drie iets negatiefs te zeggen eigenlijk. 't Pakketje is een leuk cadeautje voor een vriendin of om jezelf een keertje mee te verwennen. Ze zijn met z'n drieën verpakt en kosten samen  €4.99 - well that's a bargain! (eigenlijk mocht ik dit niet opzoeken omdat ik ze cadeau gekregen heb, haha oeps) .

Welke variant uit de Labello Lip Collection spreekt jou het meeste aan en waarom?

Liefs,
Laura

No comments:

Post a Comment

Thanks!