Sunday, April 20

BIRTHDAYPRESENTS #1


Present time! Uhm, ja, het is inderdaad tegenwoordige tijd ja, want nee, ik ben geen tijdreiziger (helaas). Ik bedoel natuurlijk present time (smiley faces, balloons, glitters, rainbows and unicorns): tijd voor them presents. CADEAUTJES.
Woensdag schreef ik al over de zestien cadeautjes die mijn moeder me heeft gegeven voor mijn zestiende verjaardag. Maar wat die cadeautjes dan waren, dat heb ik bewaard voor vandaag. Ik ben ongelofelijk verwend en superblij met al mijn nieuwe pareltjes. So yeah, enjoy my presentlog (wauw, de originaliteit en creativiteit van deze benaming spát er vanaf).


  1. Flow, Creativity Takes Courage
  2. Butchers Crossing, John Williams
  3. An Abundance of Katherines, JOHN FRICKIN' GREEN (!)
  4. Looking for Alaska, ALWEER JOHN GREEN (!!!)
  5. Zwart notitieboekje (altijd fijn, ik ben dol op ditsoort boekjes)


  6. Waterstones, tote bag
  7. €25 voor Clarks (haha, ieder beetje helpt) 
  8. Therme, massageolie 
  9. Labello, lip collection (lees mijn review hier)



  10. Mentos, pure fresh (altijd handig)
  11. Tropische fruit & notenmix (ook altijd handig)
  12. Cote d'Or, melkchocolade met nootjes (ALTIJD HANDIG)
  13. Een bierglas met een briefje (For your next secret beer - hey, je wordt maar één keer zestien)

  14. Bic, balpennen (welke scholier heeft deze níét nodig?)
  15. Wederom een zwart notitieboekje, deze keer de grote variant, yay!
  16. Marie's, aquarelverf (voor de creatieveling, haha)
Ja, mijn moeder beschikt over redelijk wat humor, haha. Ik bedoel, een bierglas en notenmix?! Yeah, sure. Desalniettemin ben ik super blij met alles, maar dat heb ik al gezegd volgens mij. En dit is nog niet eens alles... Maandag vier ik mijn verjaardag met m'n vrienden, en dus zal ik na die tijd deel 2 publiceren met alles dat er dan is bijgekomen (ik bof zó erg eigenlijk met alles dat ik heb.... #besefmomentje - oh wat erg, ik heb net serieus een hashtag gebruikt in een artikel, SORRY). Fijne pasen allemaal!

Waar zou jij heen gaan als je kon tijdreizen? 

Liefs,
Laura

No comments:

Post a Comment

Thanks!