Friday, April 11

PHOTOGRAPHY | FLORAL FEAST


Long time no see guys! Het is alweer een paar dagen geleden sinds mijn laatste post en dat voelt heel slecht. Best stom eigenlijk, maar het voelt net alsof ik iemand teleurstel (ofzo, ik weet 't niet precies) -WELKOM IN HET LEVEN VAN EEN PERFECTIONISTISCHE CONTROLFREAK, YAY (uhm, nee). Maargoed, ik weet dat ik de laatste tijd veel persoonlijke artikelen schrijf, maar ik heb in mijn hoofd gewoon niet heel veel plaats voor andere dingen (al heb ik best wat leuke artikelen in de planning voor dit weekend, hinthinthint). Wel heb ik aardig wat gefotografeerd de laatste tijd en dus heb ik de leukste foto's uitgezocht om vandaag hier te laten zien.








Oke, het is volgensmij wel duidelijk dat ik blij ben met de lente... Bloemetjes, bloemetjes, bloemetjes en.... bloemetjes (oh en een raam, maar: er staat een struik, dus dat reken ik dan maar even als bloem). Eigenlijk vind ik het heel raar dat ik zo geniet van het lekkere weer - al is het nu weer bagger; ik ben over het algemeen namelijk een wintermens. Ik ben zo dol op kou, truien, warme chocolademelk, kerst en sneeuw. Lekker knus onder warme dekentjes op de bank met Elf op de televisie en let it snow op de achtergrond; ik verheug me er nu eigenlijk alweer op. Toch vond ik het zo verrassend heerlijk toen de zon een paar weken geleden om het hoekje kwam kijken.. De wereld heeft het eigenlijk supergoed gefixt met de 4 seizoenen; afwisseling kan nooit kwaad en je raakt nooit verveeld. Misschien moeten we allemaal maar eens stoppen met zeuren over het weer. We boffen eigenlijk met ons gevarieerde klimaat, en daarnaast hebben we geen last van tsunami's, overstromingen of tornado's - OKE DIT GAAT NERGENS MEER OVER; SEE Y'ALL LATER!

Wat is jouw favoriete seizoen?

Liefs,
Laura




No comments:

Post a Comment

Thanks!