Saturday, April 12

KNUCKLE RINGS & TEKENFRUTSELS


Een wonder heeft zich voltrokken. Een heus mirakel: ik heb accessoires gekocht. Gekocht. Als in; pinpas in de automaat, pincode invoeren en dan het piepje horen en 'geslaagd' lezen. En ondanks mijn koopstress ben ik echt heel blij met mijn nieuwe pareltjes. 





Bovenstaande ringen worden ook wel knuckle rings genoemd. Dit refereert natuurlijk naar het feit dat je ze vlak boven je knokkels draagt. Halverwege je vingers dus. Ze passen bij mij ook om mijn pink en dit vind ik ook erg leuk, maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Ik heb dit setje gevonden bij de New Look en was meteen verliefd. Ze doen me denken aan sieraden die een farao in het oude Egypte zou dragen - ook doen ze me ergens aan Lord of the Rings denken, maar dat komt voornamelijk omdat de gouden ring (die in een punt loopt) heel erg lijkt op de kroon die de Elfenkoningin meestal draagt en omdat ik een extreme Lord of the Rings nerd ben.... Oeps



Naast de geweldige ringen versieren ook wat simpele tekenfrustsels mijn handen. Op mijn handen/armen/lichaam tekenen is een eigenschap die ik eigenlijk af moet leren. De inkt is denk ik niet heel gezond voor mijn lichaam, en daarnaast ziet het er eigenlijk best een beetje raar uit als ik dagelijks met volgekliederde armen rondloop. Toch vind ik het zo leuk om een beetje te priegelen op mijn huid, en stiekem vind ik 't er soms best tof uitzien. Ik ben (voorlopig) niet van plan een tattoo te laten zetten, maar dit is best een leuke vervanging. Daarnaast is het een manier om te blijven oefenen met tekenen. Hoe simpel het er ook uit ziet (en is), oefening baart kunst. Zeker bij tekenen geldt dat je om beter te worden gewoon heel erg veel moet oefenen. Zo ontwikkel je ook een eigen stijl (ikzelf neem deze tip een beetje te letterlijk; ik teken overal op. Maar dan ook echt o-v-e-r-a-l...). 

Dus, tip van de dag: Ben je op zoek naar een persoonlijke tekenstijl, en wil je ook gewoon graag beter worden in tekenen? Ga dan tekenen. Heel veel tekenen. Overal. In schriftjes. Op papiertjes. Op een boodschappenlijstje. Alles is goed. Gewoon lekker doen (:

Liefs,
Laura


No comments:

Post a Comment

Thanks!