Monday, December 19

win • TOMS rugzak t.w.v. €74,95



Zo'n vijf dagen geleden postte ik bovenstaande foto op instagram - ik vertelde over kerstmis en cadeautjes en over de overwegingen die daarmee gepaard gaan: geld uitgeven aan een bodylotion voor je zusje of toch aan een goed doel/iets wat duurzamer is en meer goeds doet voor onze mooie aardknikker. Ik snap die struggle. Daarom geef ik in samenwerking met TOMS deze rugzak weg. TOMS werkt op een hele mooie manier en is daarom een merk waar ik graag en zonder schuldgevoel iets meer geld aan uitgeef. Met een deel van het geld dat je uitgeeft helpt TOMS mensen in nood met schoenen, beter gezichtsvermogen, schoon water en veilige geboortes. Én ze verkopen veganistische schoenen - ook niet onbelangrijk.



Ik wil TOMS graag helpen met het verspreiden van hun boodschap en combineer dat het liefst met iets teruggeven aan jullie: daaruit is deze giveaway ontstaan. Ik host de giveaway via instagram dus je hoeft alleen de instructies onder de post te volgen. Mocht je de link naar de post niet zien dan kun je ook hier klikken.

Ik ben overigens al meerdere keren tot tranen geroerd door jullie ongelofelijk mooie, lieve en oprechte reacties. Ik ben zo zo zo dankbaar voor dit onwijs mooie platform, alle mooie mensen om me heen, jullie ongelofelijk support en de enorme hoeveelheid wijsheid die jullie allemaal dag in dag uit met me willen delen. Heel veel liefde <3


Merry christmas!


• GIVEAWAY • if you're still considering what christmas present to buy your friend/mom/self and are also kind of conflicted because you feel bad for spending all this money you could spend on good causes or other more beneficial and sustainable things i'd recommend buying something by a brand like @TOMSnl - TOMS donates a pair of shoes for ever pair you buy and supports other good causes as well with the money you spend on their products. i absolutely LOVE my pair of TOMS espadrilles but really want to give this backpack away because I already own a gorgeous backpack and would like to reduce the amount of physical things I own. I love collaborating with brands like TOMS and am really grateful for this opportunity to give this beautiful bag (worth about €75,-) away to someone who could really use it. To enter the giveaway simply follow @lauresque and @TOMSnl, leave a comment in which you tell me what you are grateful for today and tag one or two friends who might be interested as well (if you want to) 💫
Een foto die is geplaatst door l a u r a 🌙 (@lauresque) op

No comments:

Post a Comment

Thanks!