Saturday, September 12

EVENT • POLETTE x HÔTEL DROOG POP-UP STORE

Afgelopen donderdagavond stapte ik zo rond een uur of half zeven op de fiets. Ik racete met een belachelijk tempo door het centrum van Amsterdam naar de Staalstraat, waar ik mijn fiets haastig op slot zette. Na eventjes de tijd te hebben genomen om rustig adem te halen, mijn ontplofte kapsel (enigszins) in model te brengen (lees: ik duwde wanhopig plukken haar achter mijn oor, om er vervolgens achter te komen dat het precies géén effect had) en een snelle mirror-check stak ik semi-zelfverzekerd de straat over waar ik al gauw voor de deur van Hôtel Droog stond. Ik werd hartelijk ontvangen, kreeg een drankje in mijn handen gedrukt en begroette Naomi, Chantal, Silvana en Fleur terwijl ik verwonderd om me heen keek. 





POLETTE x HÔTEL DROOG


Toen ik een aantal weken terug van Polette een uitnodiging ontving voor de opening van hun nieuwste pop-up store kon ik natuurlijk niet anders dan héél enthousiast reageren dat ik graag langs zou komen. De store is gevestigd in Hôtel Droog waar Polette een prachtige ruimte tot haar beschikking heeft: clean, lekker licht en stijlvol ingericht. 

Samen met een heleboel andere bloggers en partners van Polette mochten we onder het genot van een hapje en een drankje de nieuwe collectie bezichtigen. En dat hebben we natuurlijk uitgebreid gedaan: ik denk dat ik minstens twintig verschillende monturen op mijn neus heb gehad. We hebben in ieder geval ongelofelijke lol gehad en gelachen. 



EEN VERRASSING EN LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT


Naast het bekijken van de enorme hoeveelheid prachtige monturen was er meer te doen: zo was er bijvoorbeeld een photobooth aanwezig en konden we gratis onze ogen laten testen. Mijn ogen bleken niet zo goed als ik dacht dat ze waren: met een sterkte van -1 aan beide kanten is een bril geen overbodige luxe voor me. En dat was nog best een verrassing eigenlijk. Als geluk bij een ongeluk vond ik echter bovenstaand montuur (Tigresse) waar ik spontaan verliefd op werd. Met zo'n pareltje op m'n neus is een bril zo erg nog niet. 



IK WIL POLETTE BEDANKEN VOOR DE HEERLIJKE AVOND EN DE FIJNE SFEER (EN VOOR HET (LETTERLIJK) VERHELDEREN VAN MIJN ZICHT NATUURLIJK)!


25 comments:

  1. Wow, dat is gek: dat je opeens ontdekte dat je een sterkte van -1 hebt! Toch wel handig dan, zo'n brillenevent waar je meteen goed kan kijken wat je leuk staat :) Ik vind je uitgekozen model trouwens echt tof, leuk printje!

    ReplyDelete
  2. Dat model is echt gaaf en hij staat je ook heel leuk!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk event! Der bril die je hebt uitgekozen is echt heel erg leuk en staat je erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Wat een super mooie bril! Ik zou stiekem ook heel graag een bril willen, wat misschien een beetje raar klinkt.
    Liefs Nina

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie foto's! Ziet er uit als een heel mooi en gezellig event!

    ReplyDelete
  6. Heel mooi model, en supermooie foto's heb je gemaakt!

    ReplyDelete
  7. Die bril staat je ook echt heel mooi!

    ReplyDelete
  8. Brillen staan je zo goed! Polette heeft echt onwijs mooie monturen inderdaad<3 Prachtige foto's Laura!
    X Emma

    ReplyDelete
  9. Ohhh de brillen Polette zijn echt geen straf om te dragen! Je hebt een super leuk montuur uitgekozen!

    ReplyDelete
  10. Die bril op de laatste foto staat je zo mooi! En hele mooie foto's!
    I love your blog!!

    Liefs Nienke

    ReplyDelete
  11. Heeel mooi! Staat je ook echt super:)

    ReplyDelete
  12. Je zag er echt leuk uit! En fijn dat je zo dichtbij woont zeg, ik moest 3 uur reizen!

    ReplyDelete
  13. Die foto van jou zag ik al op insta voorbij komen, wat staat hij je toch mooi!

    ReplyDelete
  14. Ik was ook uitgenodigd, maar helaas is Amsterdam nogal ver voor mij!!

    ReplyDelete
  15. Ziet er super leuk uit allemaal! :)

    ReplyDelete
  16. Dat is inderdaad echt een hele mooie bril die je hebt uitgezocht! Mooie foto's ook :-)

    ReplyDelete
  17. Mooie foto's! Ik vind het model van je bril erg gaaf!

    ReplyDelete
  18. Ooh wat een mooie brillen! En je foto's zijn prachtig!

    ReplyDelete
  19. Waaauw Laura, wat een mooie foto's weer! Ik was ook uitgenodigd, maar kon helaas niet, zo jammer! En wat maf dat je zo ontdekt hebt dat je eigenlijk wel een brilletje nodig hebt!

    xx

    ReplyDelete
  20. Tof event! En nog leuker dat je een leuke bril gevonden hebt.

    ReplyDelete
  21. Wauw wat een prachtige monturen zeg!

    ReplyDelete

Thanks!