Saturday, November 15

INSTAGRAM UPDATE #3

Mijn social network behaviour (en dan vooral op instagram) loopt de laatste tijd een klein beetje uit de hand. (Oké, ‘uit de hand’ is misschien een klein beetje overdreven, maar er zit een kern van waarheid in mijn woorden – trust me.) Ik ben dagelijks redelijk wat tijd kwijt aan het bewerken van foto’s (plus het lastigvallen van vrienden met de vraag: ‘past dit in mijn feed???!?), het posten van #istafood foto’s, het schrijven van captions en het scrollen door feeds van de prachtiste insta-accounts EVAH (tip: @mlnlmal – ik ga binnenkort meer schrijven over mooie accounts!).

Omdat ik dus zo dol ben op instagram (dat was nu al wel duidelijk toch?) kan het haast niet anders dan dat ik hier op mijn blog zo af en toe ook een update’je publiceer, right? - (de foto’s staan niet op chronologische volgorde en zijn slechts een selectie van mijn recente posts, voor álle foto’s – inclusief sneakpeeks voor upcoming artikelen – kun je me HIER volgen!)

 Ik bakte pepernoten – want ik bak graag en de feestdagen komen er aan: Laura in haar natuurlijke habitat dus – en vond de kleine deegballetjes pittig fotogeniek.  Één van mijn nieuwe cactus-aanwinsten. Hier kun je binnenkort meer over verwachten!  Details van mijn mooie Deena &Ozzy enkellaarsjes.

 Mijn beeldschone nieuwe lens! Hier kon je eergisteren meer over lezen (klik HIER voor het artikel).  Focus, focus, focus! School, een blog en werk is soms best lastig te combineren, motiverende reminders zijn meestal dus érg welkom, haha.  Wederom een baksel: heerlijke mini-brownies (die ik om 1 uur ’s nachts bakte, oeps).


 Het label van mijn nieuwe jas was onwijs schattig; daar moest dus écht een foto van gemaakt worden ;) Deze foto ging overigens ook een klein beetje viral op Tumblr: nooit eerder werd een van mijn foto’s zó vaak gereblogd J De pepernoten (zie foto 1) waren héél goed gelukt – en waren dus binnen zo’n 10 minuten alweer op. Ik dronk er Earl Gray met sojamelk en ahornsiroop bij!   Nogmeer nieuwe cactusjes! Ik heb last van een #cactusobsessie, haha!

Je kent het idee zo langzamerhand vast wel: drop je link in de comments, dan check (/stalk - ya know me) ik je feed ;)


Liefs,
Laura

17 comments:

  1. Woooow, je tumblr gaat dan echt super goed! En je insta ook, wat heb je toch altijd prachtige foto's om lang naar te kijken. Mijn link hoef ik niet meer voor jou te droppen, haha. Love you ♥♥♥
    @Littlekeystohappiness

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nouuuu ik ben niet opeens tumblrfamous ofzo hoor (ik had het meer over 6 notes, haha). Thankyou bebeeee XXXX

      Delete
  2. Jaah, je Instagram-foto's zijn altijd geweldig:) Ik volg je account nog steeds ^^

    ReplyDelete
  3. JE feed, wauw. Je maakt prachtige foto's! Mn linkje is @mrseilish --> maar lang niet zo mooi als dat van jou! Ik heb ook bijna nergens wit in huis.. Niet handig

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh wat lief, dankjewel! :) Volgensmij volgde ik je al. Je hoeft overigens helemaal geen witte ondergrond te hebben hoor; ik wil daar juist een beetje vanaf. Met mooie foto's en een beetje een consistent sfeertje kom je al een heel eind ;) X

      Delete
  4. Prachtige foto's!! instagram is zooo leuk he :-) mijn account is suuz2505
    maar volgens mij volgen wij elkaar al!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha jaaaa, instagram all tha wayyy! Ik volg je al ja, haha ;) X

      Delete
  5. De 50 mm lens is zó fijn en zó cheap as :') (Ik val in de herhaling volgens mij) maar echt jij bent de enige (bijna) waarvan ik de instagram updates leuk vind haha. yay!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, precies precies. Fijn voor weinig geld; a.k.a. inpakken die handel :) Oh en hey, dankje! YAY.

      Delete
  6. O ja nog zo'n verslaafde aan instagram hier! Omdat het me laatst te gek werd heb ik even een week pauze genomen. Was best fijn maar nu ik weer 'terug' ben merk ik meteen weer hoe verslavend het is. X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, ja zo'n break is soms even nodig, dat herken ik. Maar nouja, ik vertel mezelf meestal ook dat foto's maken en posten altijd beter is dan verslaafd zijn aan tinder of random games, haha. Liefs! X

      Delete

Thanks!