Friday, June 27

NEW IN | STATIONERY


In mijn vlog van laatst (link) hebben Beau heel erg veel plezier gehad in de hema. Ik ben toen helemaal vergeten te laten zien wat ik daar gekocht heb, en dacht dus dat een mini haul wel leuk zou zijn! Ik word altijd heel erg hebberig van opschrijfboekjes en schattige agenda's, maar ik heb me ingehouden. WANT. (TROMGEROFFEL). IK GA NAAR ENGELAND KOMENDE MAAND. Dus ik moet echt ál mijn geld veilig bewaken en zorgen dat ik zo weinig mogelijk uitgeef. Ik heb er zó verschrikkelijk veel zin in!

Anyhow, terug naar de mini haul: aanschouw mijn nieuwe pastelkleurige babies! 


Ik ging in eerste instantie alleen maar naar de hema om een notitieboekje te kopen voor mijn Day Zero Project. Zodat ik alle doelen een beetje bij kan houden en aantekeningen kan maken en alvast vooruit kan plannen etc. Nu is het niet helemaal gelukt om het bij een notitieboekje te houden. Wél heb ik alleen maar nuttige dingen gekocht. Geen troep. 

Notitieboekje: Ongeveer €2,50 (bon kwijt....)



Naast het notitieboekje was ik ook nog op zoek naar een to-do-lijstje. Dat heb ik niet helemaal gevonden, maar deze sticky notes zijn eigenlijk nog veel leuker! Tekstjes als To Do, Like en Done zijn altijd handig. Je kunt ze bijvoorbeeld op een blaadje plakken met een To Do List: het staat leuk, je weet wat je met het lijstje moet doen en deze valt meteen ook nog eens lekker op en wordt dus minder snel vergeten! Yay!

Sticky Notes: €1,-



Een paar nieuwe potloden waren ook best nodig - en schattige exemplaren als deze neon/pastel versies met leuke quotes kan je eigenlijk bijna niet weerstaan. Zelfs ik niet. En eigenlijk haat ik pastel. Ik vond ze heel gaaf en ze schrijven/tekenen ook nog eens heel erg fijn (ik heb net voor het eerst in eeuwen weer een portret getekend!).

Tot slot heb ik nog een nieuwe agenda aangeschaft (het boekje met 'actually, in fact, I don't really care' op de allereerste foto, hierboven is 'ie maar half te zien). Ik vond de tekst hilarisch, typisch wat voor mij (sarcasme is m'n ding) en het is leuk dat de kleuren binnen het thema van al mijn nieuwe school/kantoorartikelen passen! 

Potloden: 1,-
Agenda: €5,95



Ik vergat bijna dat ik deze schriftjes ook nog heb gekocht! Voor maar twee euro en ze zijn echt heel erg tof! Ik vind die standaard glimmende schriftjes zo saai en vervelend, maar deze zijn net wat steviger en zien er heel erg leuk uit (al zijn ze eigenlijk zo simpel als wat).

3 Schriftjes: €2,-

Word jij ook altijd zo hebberig van lieve schoolprulletjes (leuk woord)?


Liefs,
Laura



10 comments:

  1. Wow, wat heb je die foto's mooi gemaakt! Complimenten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woah, dankjewel! Vind ik heel fijn en tof om te horen! (: X

      Delete
  2. Wat een super schattige potloden! Inderdaad handig om een schriftje te hebben voor je DZP heb ik ook :) Leuk notitieboekje trouwens!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja he! Ik vind vooral de tekst 'Actually, in fact, I really don't care' heel erg leuk. Lekker sarcastisch, haha. (: Thanks & liefs! X

      Delete
  3. Wat een super leuke dingetjes heb je gekocht! Die laatste schriftjes heb ik laatst ook gekocht! Ze zijn zo fijn! Die sticky notes zijn ook echt schattig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik vind de schriftjes ook echt heel erg fijn, leuk dat jij ze ook hebt! De sticky notes vind ik naast schattig ook heel erg handig. Je hoeft geen duizend verschillende kladblokjes meer te maken: je hebt er maar één nodig en per onderwerp plak je er gewoon zo'n note op. (: Liefs!

      Delete
  4. ooh wat een mooie spulletjes! <3

    ReplyDelete
  5. Aahh ik vind de nieuwe spulletjes van hema ook zo leuk! Mooie foto's trouwens (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaaa ik was ook echt in de zevende hemel toen ik daar aan het rondneuzen was. Oh, en dankjewel! (: X

      Delete

Thanks!