Wednesday, June 11

MOODBOARD | INTERIOR


Na drie dagen alleen thuis te zijn geweest heb ik nog nooit zó verschrikkelijk uitgekeken naar een eigen huisje en mijn eigen kleine stukje ruimte op deze wereld. Wat rommelen, werken, koken en opruimen. Helemaal alleen en op mezelf. Het lijkt me zo heerlijk en bevrijdend. En met een hoofd vol ideeën heb ik dus een moodboard in elkaar geflanst. Want als enorme liefhebber van lijstjes en plaatjes en orde (ondanks mijn enorme reputatie als chaoot) kon dit natuurlijk niet aan mijn toekomstplan ontbreken.


Er zijn een aantal criteria waaraan het interieur van mijn eigen kamer/appartement/huisje moet voldoen:
  • Heel erg veel licht
  • Alle muren wit, het meeste meubilair wit en ook de vloer wit (hout, en dan een beetje vintage looking)
  • Meubilair dat bij elkaar aansluit, geen bij elkaar geraapt zooitje
  • Kunst aan de muren
  • Muziek die het huis vult
  • Groene planten overal
  • Zo min mogelijk felle en storende kleuren
  • Fairylights, fairylight, fairylights
  • Ook als het buiten donker is mag het binnen niet te donker zijn.
  • Ja, en het liefst woon ik natuurlijk in Engeland hè...
Kieskeurig much? Zal je nu wel denken.. En ja, misschien is dat ook wel zo. Maar de ruimte waarin ik dagelijks leef en slaap en eet en denk is voor mij heel belangrijk. De sfeer die ergens hangt is altijd heel erg aanwezig in mijn hoofd. En heeft daarom ook heel erg veel effect op hoe ik me voel. Fantaseren over een soort paradijsje is voor mij dan ook heel erg fijn. Ooit komt er een dag dat ik zo'n paradijsje zal bemachtigen. Al is het het laatste dat ik doe. #dramatisch 

Hoe zou jij je eigen huisje later inrichten? Kleurig? Of juist heel clean en wit zoals ik?


Liefs,
Laura





6 comments:

  1. Ahh je beschrijft echt mijn perfecte interieur! Behalve dat ik dan liever in Parijs zou willen wonen! Perfectionnnn. Hele mooie inspiratie! Het lijkt me ook zo fijn om een eigen huisje te hebben en helemaal zelf in te richten enzo! Ik kan niet wachten hehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaaaa, oh ik zie het plaatje ook helemaal voor me.
      Parijs is heel erg gaaf, maar doe mij maar Londen, haha.
      Nog even drie jaar ouder worden ofzo. Dan komt m'n droom uit. (:

      Liefs!

      Delete
  2. Ooh wat ben ik toch dol op witte muren! :)

    ReplyDelete
  3. Oh wauw pretttyyyyy ! Hier hou ik ook van, zo'n licht interieur. Ik hou ook zo van wit, en dan met een mooie bruine vloer bijvoorbeeld :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Met een bruine vloer is ook heel erg mooi ja, een beetje taupe/bruin-ish denk ik dan. Of juist heel erg intens hout-bruin met mooie witte/ijzeren potten met mooie groene kamerplanten!

      Delete

Thanks!