Saturday, April 26

EINSTEIN, COLUMBUS EN DE REST


Huh, wat? Een artikel over een genie en een ontdekkingsreiziger die beide al eeuwen dood zijn? Nee, haha, dit wordt geen saai verslag over geschiedenisgedoe (al vind ik het zelf súper interessant). Dit gaat over kittens. Mijn kittens om precies te zijn. Ze zijn vandaag precies 6 weken oud, en dus geen kleine, slapende mormeltjes meer.. Nee, het zijn deugnieten die het hele huis afbreken (lees: kabels doorbijten, veters stukkauwen, in de planten hangen en continu door de kamer racen). 








Einstein, Columbus, Madame Curie en Da Vinci. Zo heten ze en ik ben echt heel tevreden over de namen. Misschien zal je me uitlachen: I don't care, I love it (oh help, dat is fout, héél fout - oh well, proud to be fout I guess). Ze zijn allemaal extreem ondeugend, maar ook erg intelligent en ze leren súper snel. Ook zijn ze niet bepaald bang: ze lopen nog geen week of ze hupsen de achterdeur uit en verkennen de achtertuin. Oh, en vervolgens de rest van alle andere achtertuinen. Help, stress, paniek! Kittens foetsie. 

Er hupst net een kitten m'n schoot op, en ik heb zo het idee dat 'ie heel veel zin heeft in een spelletje, dus ik ga nog even genieten van deze kleine bolletjes wol. Over een paar weken moet ik afscheid nemen, so I better enjoy every single moment.

Liefs,
Laura


No comments:

Post a Comment

Thanks!