Wednesday, March 5

Fashion Wishlist Februari 2014

Hi there!
Ik heb de laatste tijd extreem weinig geld uitgegeven aan kleding en dergelijke zaken, maar ik kom de laatste tijd weer wat meer in kledingwinkels en halleluja; mijn handen jeuken om alle winkels leeg te kopen! Ik heb zoveel items gezien die ik zó graag zou willen hebben (en eigenlijk heb ik meer dan genoeg geld) maar uitgeven is niet iets dat ik heel graag doe (al is mooie kleren en leuke hebbedingetjes bezitten weer wél iets dat mij heel vrolijk maakt... zie je het probleem al een beetje?). Toch denk ik niet dat ik saai op de bank ga blijven zitten de komende tijd, ik ben veeeeeel te enthousiast over alle collecties en producten deze lente - en mijn verjaardag komt er ook al heel snel aan!








1. Levi's high-waisted shorts
2. Een mooi zwart jasje/colbertje. Ik ben over het algemeen niet zo dol op colberts, maar gemaakt van een beetje een losse stof en ietsje oversized vind ik ze geweldig!
3. Een jurkje met daisy-print. Ik zie hier en daar, zo af en toe kledingstukken met dit printje en ik vind het zoooo leuk. De jurkjes doen me heel erg denken aan de 90's en de meeste trends die teruggekomen zijn uit die tijd vallen heel erg bij mij in de smaak!
4. Frilly socks! Zooo lief, en zo leuk te combineren met allerlei verschillende outfits. Misschien een nieuwe blogpost waardig?
5. Clarks de donkerbruine suède desert boots. Ik wil ze al best een poosje, maar oei, best prijzig..
6. Hilfiger Woman - Pear Blossom
7. Nike Air Max 1 en dan het liefst een paar uit de Liberty London collectie, anders de essentials.
8. KIKO© velvet mat lipstick niet de kleur in de foto, een donkerdere variant. Ik heb deze een keer uitgeprobeerd bij een vriendin en ik was meteen verliefd! Prachtige kleur, niet duur en hele fijne structuur (en het bleef lang zitten!).

Welke items staan deze lente voor jou op je moet-ik-hebben-lijstje?

Liefs,
Laura



2 comments:

  1. Nou, ehh precies alles wat hier staat wil ik ook! (Behakve zo'n bloemenjurkje, die heb ik al :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat betekent maar één ding: SHOPPEN!

      Liefs!

      Delete

Thanks!