Thursday, October 1

over mijn veel te leuke nieuwe bril

Toen ik tijdens de opening van Polette's pop-up store ontdekte dat ik best een bril op sterkte zou kunnen gebruiken kwam dat als een complete verassing. Ik wist in eerste instantie niet zo goed wat ik ervan moest vinden. Toen ik even later tussen de honderden uitgestalde monturen een ongelofelijk mooi exemplaar vond besloot ik echter dat ik 't zo erg nog niet vond. Eenmaal thuis kon ik haast niet wachten mijn nieuwe bril te bestellen. Zo'n twee weken later werd een een klein pakketje bezorgd en kon ik de het montuur mét glazen op sterkte voor het eerst uittesten. Het was best even wennen - maar nu, een aantal dagen later, voelt ik het haast vreemd wanneer ik géén bril op mijn neus heb.





Het model dat ik heb uitgekozen heet Tigresse en heeft een beetje een retro/vintage uiterlijk. Ik viel voor de goudkleurige brug, die maakt de bril nét wat specialer. Het fijne aan Polette is dat ik de bril met glazen op sterkte kon bestellen, maar dat ik ook had kunnen kiezen voor zonneglazen. Of gewoon modeglazen zonder sterkte. Ik vond 't best eng om voor een wat 'aparter' montuur te gaan, maar tot nu toe heb ik niets dan complimentjes mogen ontvangen: zero regrets dus!

Ook leuk trouwens: ik heb nog geen enkel kledingstuk kunnen vinden waar deze beauty níét leuk bij staat. Yay voor veelzijdigheid!



WAT VIND JIJ VAN MIJN NIEUWE BRIL?


29 comments:

  1. ik vind 'm ook heel erg mooi! fijn dat je er zo blij mee bent :)

    ReplyDelete
  2. Ik heb zelf ook best een mooie bril, maar deze is nog zóveel mooier. Hij staat je ook prachtig! Ik was trouwens van de week ook op de site van Polette aan het kijken en ik kwijlde helemaal weg bij alle mooie brillen.

    ReplyDelete
  3. Wauw die staat je echt goed! Ik heb ook een bril besteld en deze kan één van deze dagen binnenkomen!

    ReplyDelete
  4. Super tof montuur! Ik heb zelf alleen een leesbril, die ik met name opzet als ik achter mijn laptop zit en lees.

    ReplyDelete
  5. Ik had hem al op je vorige blogpost gespot! Hij's echt heel leuk en staat je goed.

    ReplyDelete
  6. Ik zag 'm al op insta voorbij komen - hij ís mooi een hij stáát je mooi!

    ReplyDelete
  7. Ik vind hem echt zó leuk! En hij staat ook heel prettyy :)

    xx

    ReplyDelete
  8. Ik vind je bril geweldig mooi!

    ReplyDelete
  9. Wat een ontzettend leuk model zeg! Staat je erg goed! Fijn dat je er zelf ook blij mee bent, aangezien het als een verassing kwam dat je een bril nodig hebt.

    ReplyDelete
  10. Echt een super mooi model! En het staat je heel goed ;)

    ReplyDelete
  11. Wauw! De bril is ontzettend mooi en het staat je beeldig!

    ReplyDelete
  12. ah je hebt hem besteld ! hij staat je echt prachtig
    xx ish

    ReplyDelete
  13. Hij is zo leuk, staat je ook mooi!

    ReplyDelete
  14. Hij is heel leuk en staat je erg goed!

    ReplyDelete
  15. Ooh wauw hij staat je echt prachtig! xx

    ReplyDelete
  16. Yay voor het meisje met de beste product foto's! Ik heb maar één woord voor deze bril en de foto's: g o r g e o u s.

    ReplyDelete
  17. Echt een super mooie bril en hij staat je ook zo leuk! :)

    ReplyDelete
  18. Hij is zo mooi, ik vind 'm ook perfect bij je passen! Het begint een beetje te kriebelen om ook een nieuwe bril te bestellen haha, die ik nu heb is zo gewoontjes..
    X Emma

    ReplyDelete
  19. Ik vraag me heel vaak af: hoe kan je een bril kiezen die perfect bij je gezicht staat? Jij weet het in ieder geval bewust of onbewust, wat de bril staat je écht heel mooi!! Goede keuze dus!

    ReplyDelete
  20. Het lijkt mij sowieso heel raar als je opeens een bril moet, maar een bril kiezen lijkt me helemaal lastig omdat het toch best wel veel impact heeft op hoe je eruit ziet aangezien mensen voornamelijk naar je gezicht kijken (als het goed is). Deze is apart, maar wel heel erg leuk en hij past goed bij je, ook zo 'fijntjes'!

    ReplyDelete
  21. Je maakt hele mooie foto's Laura!!

    ReplyDelete
  22. Hij staat je zoooo mooi. Ik hou van dit soort modellen. Misschien moet ik ook maar voor zoiets gaan kijken!

    ReplyDelete
  23. Hoi! Oh wow, hij is echt heel erg mooi zeg! :-) liefs!

    ReplyDelete

Thanks!