Monday, January 19

YOUR DAILY DOSE OF INSPIRATION: INTERIOR

Ik ben in bloggerland niet de enige die dol is op interieur (ok, let's be honest, ik ben waarschijnlijk één van de tien miljoen interieur-freaks) en dus ook écht niet de eerste die begint over Scandinavië en hoe geweldig de mensen daar hun huizen inrichten. Sterker nog, we worden er de laatste tijd nogal mee doodgegooid.

Toch leek het me, nadat ik laatst bovenstaande collage in elkaar had geknutseld, leuk om een extra dosis inspiratie met jullie allemaal te delen. Ik ben helemaal weg van de combinatie van robuust hout en witte meubelen. Ik vind van dat extreem cleane, witte interieur écht prachtig, maar zonder wat planten, en warmere accenten voelt het toch minder leefbaar aan ofzo. Daarnaast heb ik een lichte obsessie met kelim. 't Is dat de vloer in mijn slaapkamer al een printje heeft, maar anders had ik alláng zo'n prachtig tapijtje voor m'n bed liggen, haha ;)


Van bovenstaande collage heb ik enkele items terug kunnen vinden op OTTO.nl:


Heb jij ook een dingetje met interieur? Of doet 't je allemaal niet zo veel?

Liefs,
Laura

24 comments:

  1. Wat een prachtige inspiratie girl!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben ook helemaal verliefd op alle plaatjes :) thanks liefff! X

      Delete
  2. Oké, ik werd spontaan verliefd op die wereldbol, prachtig! :)

    ReplyDelete
  3. Mooie inspiratie Lau! (Mag ik je zo noemen?^^) Die wereldbol is echt gaaf!

    ReplyDelete
  4. Ahh... Dit is echt van die interieur om verliefd op te worden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inderdaad hè? Ik wil het allemaaaaaaaaaaal! X

      Delete
  5. Ah wauw, love it! Die wereldbol is zo gaaf en eigenlijk alles haha<3
    X Emma

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige inspiratie, je hebt een hele mooie stijl ik hou daar ook wel van. Ik hoe zelf van een beetje een strakke en moderne stijl, maar zoals je al zei mag er best wat natuur en warmte bij <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Precies, leuk dat je het er mee eens bent :) X

      Delete
  7. Wat een zeer mooie inspiratie! Interieur vind ik toch wel vrij belangrijk. Je moet je toch wel thuis voelen in de kamer en liever heb ik ook warme accenten dan alles strak en clean. Heel leuk! Liefs, X

    ReplyDelete
  8. Die bonsaiboompjes zijn echt té cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hè? Ik vind ze ook echt belachelijk leuk :)

      Delete
  9. Ik vind kelim echt een grappig woord.

    ReplyDelete
  10. Door al die interior inspirate krijg ik altijd zo'n zin om eindelijk op mezelf te gaan wonen (maar geld uitgeven aan kleding, eten, lunch- en koffiedates is zo leuk :()

    ReplyDelete
  11. Wat een fijne plaatjes! X Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  12. Wauw, dit is echt precies mijn stijl qua interieur! Toevallig :) Ik kijk er nu ook al helemaal naar uit om later mijn eigen huisje in te mogen richten, precies zoals ik het wil. Lijkt me heerlijk!

    ReplyDelete

Thanks!